O co najczęściej pytacie?

Jak skorzystać z naszej oferty

Kiedy najlepiej zarezerwować dekoracje?

Co jeśli zmieni mi się liczba gości?

W jakim stanie są dekoracje? Czy noszą ślady zużycia?

Co jeśli kurier nie dojedzie lub uszkodzi w transporcie dekoracje?

Co jeśli kurier nie dojedzie lub uszkodzi dekoracje w transporcie powrotnym?

Co jeśli ktoś przede mną zwróci uszkodzone dekoracje?

Co jeśli to ja zwrócę uszkodzone lub niekompletne dekoracje?

Czy dekoracje muszę oddać czyste?

Czy możecie odebrać ode mnie dekoracje?

Czy możecie rozłożyć i zaaranżować dla mnie dekoracje?

Czy mogę mieć dekoracje u siebie trochę dłużej?



Jak skorzystać z naszej oferty?

  • Znajdź produkt, który Cię interesuje.
  • Zaznacz lub odznacz opcję czyszczenia.
  • Przejdź do koszyka.
  • Uzupełnij swoje dane.
  • W „Uwagach do zamówienia” napisz datę swojej uroczystości.
  • W ciągu 3 dni skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia terminu i ostatecznej rezerwacji. Następnie prześlemy umowę, która jest gwarancją rezerwacji.
  • Dopiero po otrzymaniu przez nas potwierdzenia i umowy możesz wpłacać pieniądze na podany nr konta, tytuł wpłaty to nr zamówienia lub numer umowy.
  • Na wpłatę masz 3 dni, po tym czasie rezerwacja zostanie anulowana.

Co dalej?

  • Towar wysyłamy w środę lub czwartek kurierem UPS.
  • W czwartek lub piątek przed uroczystością dekoracje są u Ciebie.
  • Tworzysz swoje wymarzone aranżacje.
  • Odsyłasz towar w poniedziałek lub wtorek – czysty lub nie, w zależności od zaznaczonej opcji.
  • Towar musi do nas wrócić najdalej w środę po Twojej uroczystości.
  • Jeśli wszystko się zgadza z umową, odsyłamy kaucję na Twoje konto.
  • Jeśli natomiast zmieniłaś zdanie i odesłałaś towar brudny, a zaznaczyłaś cenę bez opcji czyszczenia, to potrącimy z kaucji koszt czyszczenia zgodnie z cenami na naszej stronie. Pozostałą kwotę kaucji odsyłamy na Twoje konto.
  • Jeśli towar się zagubił lub został uszkodzony potrącimy koszt jego naprawy lub odkupienia z kaucji. Pozostałą kwotę kaucji odsyłamy na Twoje konto.

Masz pytania?

Napisz do nas lub zadzwoń, chętnie pomożemy 🙂

To te pytania? Od razu przeczytaj odpowiedź!



Kiedy najlepiej zarezerwować dekoracje? 

Najprostsza odpowiedź – jak najszybciej! Bo kto pierwszy, ten lepszy. Poza tym będziesz mogła spać spokojnie, bo załatwienie potrzebnych przedmiotów pomoże w dalszej organizacji dekorowania kościoła, pleneru i sali, rozmowach z Twoją florystką, dekoratorką lub menadżerką sali oraz zredukuje stres szukania różnych rzeczy “na ostatnią chwilę”.  Czy na pewno tak szybko? Oczywiście musisz wiedzieć, o jakiej dekoracji marzysz. Dla pewności zapytaj Księdza, czy możesz ozdobić kościół oraz dowiedz się w swoim miejscu wesela, czy nie mają czegoś z asortymentu, który chcesz zarezerwować. Być może nie będziesz musiała go wypożyczać. Spytaj też znajomych, być może dysponują czymś, co “się przyda” 🙂 Zaraz potem – rezerwuj 🙂



A jeśli zmieni mi się liczba gości? 

Najprawdopodobniej tak będzie. Wiemy o tym, bo jesteśmy profesjonalistami 🙂 Gwarantujemy możliwość zmiany ilości (w ramach podanych dostępnych sztuk na magazynie) o +/-15%. Nawet niespodziewani goście nas nie zaskoczą 😉 Zaktualizować ilości możesz maksymalnie na tydzień przed wysyłką.



W jakim stanie są dekoracje? Czy noszą ślady zużycia? 

Wszystkie przedmioty są na bieżąco sprawdzane i naprawiane lub wymieniane na nowe. Nie ma mowy o wysłaniu do Ciebie czegoś niesprawnego, niekompletnego, przetartych serwetek lub poobijanych krzeseł! Dekoracje są po to, aby nadać uroczystości wyjątkową i piękną oprawę. Pełnią różne funkcje praktyczne, ale przede wszystkim mają być piękne! Taka jest nasza dewiza. Dlatego już przy zakupie wybieramy towar od świetnych projektantów i najwyższej jakości, nie ma mowy o półśrodkach, ani krzywych szwach.



Co jeśli kurier nie dojedzie lub uszkodzi w transporcie dekoracje? 

Jeśli tylko to możliwe, to w poniedziałek lub wtorek przed uroczystością już wysyłamy paczki do Ciebie, mamy więc zapas czasowy. Jeśli coś się wydarzy i przesyłka może wyjechać od nas dopiero w czwartek, to nadajemy ją z dostawą na piątek do godziny 12:00 (przy uroczystościach sobotnich, wykluczone dla piątkowych). Jeszcze nie zdarzyło nam się, aby kurier nie wywiązał się z dostawy, ale zdarza się, że paczka jest do odebrania w punkcie odbioru, gdyż kurier nie zastał adresata pod podanym adresem. Wiadomo, że to dla Ciebie kłopot, dlatego najlepiej podawać adresy, pod którymi faktycznie ktoś jest obecny. W momencie nadania paczki dostajesz zawsze numer listu przewozowego, pod którym możesz śledzić drogę przesyłki do Ciebie, sprawdzić czy została prawidłowo nadana, czy już jest w Twoim mieście oraz kiedy jest planowane jej dostarczenie. Kurier ma też numer telefonu podany przez Ciebie przy rezerwacji.

Może się zdarzyć, że paczka dojedzie uszkodzona. Wówczas odpowiedzialność spoczywa na przewoźniku – należy spisać protokół reklamacyjny z kurierem na podstawie widocznych uszkodzeń opakowania i przedmiotów wewnątrz. Wszystkie paczki są ubezpieczone zgodnie z wartością. Jeśli jesteśmy w stanie, możemy wysłać towar na wymianę, aby nie pozostawić Cię bez dekoracji.

Duże dostawy realizujemy własnym transportem.



Co jeśli kurier nie dojedzie lub uszkodzi dekoracje w transporcie powrotnym? 

Jeśli faktycznie data nadania to poniedziałek, a opóźnienia dostarczenia z powrotem dekoracji są spowodowane przez kuriera, to oczywiście Ty nie możesz ponosić odpowiedzialności. Ważne jest, aby nadać paczkę kurierem w poniedziałek (po wcześniejszym uzgodnieniu inny dzień ustalony z nami) na właściwy adres:
APP Wypożyczalnia Dekoracji
ul. Grunwaldzka 2, lok. 12
85-236 Bydgoszcz

Tutaj również może się zdarzyć, że paczka dojedzie uszkodzona. Jednak jeśli wynika to ze złego zapakowania i zabezpieczenia paczki, nie mamy podstaw do reklamacji w firmie kurierskiej. Dlatego tak ważne jest, abyś zachowała wszystkie opakowania, w których doręczono przesyłkę oraz odpowiednio ją zabezpieczyła na drogę powrotną. Jeśli będzie zapakowana tak, jak dotarła do Ciebie, raczej nic jej nie grozi 🙂



Co jeśli ktoś przede mną zwróci uszkodzone dekoracje? 

Jesteśmy profesjonalistami, posiadamy na magazynie zapasowe panele szklane do lampionów i materiały naprawcze do większości asortymentu. Ponadto współpracujemy z profesjonalistami w zakresie czyszczenia i “ratowania” naszego asortymentu. Jednak wiadomo, że nie wszystko da się naprawić, odkupić lub zastąpić. Poza tym dekoracje muszą wyglądać na Twojej uroczystości jak nowe! Jeśli zdarzy się tak, że nie jesteśmy w stanie uratować danego przedmiotu, oferujemy zastępstwo lub rekompensatę pieniężną.



Co jeśli to ja zwrócę uszkodzone lub niekompletne dekoracje? 

To Twoje najpiękniejsze dni w życiu, więc jeśli się coś stłucze, to pewnie “na szczęście” 🙂 Koszty naprawy lub odkupienia potrącamy z kaucji i “po sprawie” 🙂 Lepiej jednak nie nadwyrężać dodatkowo ślubnego budżetu, dlatego, aby zapobiec takim przypadkom:
1. Uprzedź swoją konsultantkę, menadżerkę sali lub obsługę i najbliższych, że dekoracje pochodzą z wypożyczalni i są do zwrotu, nie można ich więc zabierać na pamiątkę, wyrzucać, chować na magazynek restauracji itd…
2. Poproś druhnę o pomoc w dopilnowaniu zabezpieczenia dekoracji po ceremonii ślubnej do momentu, kiedy będziesz mogła się nimi zająć
3. Dbaj o pożyczone rzeczy przy ich rozpakowywaniu, przewożeniu i rozkładaniu lub uczul osobę, która się tym będzie zajmowała
4. Zapakuj na drogę powrotną artykuły w opakowania, w których przyjechały i z kompletem zabezpieczeń



Czy dekoracje muszę oddać czyste? 

Nie. Jeśli zaznaczyłaś, że oddasz je bez wyczyszczenia, dokonaliśmy odpowiedniego zapisu w umowie. Jeśli deklarowałaś oddanie czystych, a nie starczyło na to czasu, nie przejmuj się, możesz odesłać asortyment brudny, a my potrącimy z kaucji koszt jego czyszczenia zgodnie z cennikiem. Ważne jednak jest w obu przypadkach, aby przedmioty z materiału (serwety, bieżniki, obrusy) były suche i choć otrzepane z resztek jedzenia! Wysuszyć należy także sprzęty typu bąblownica. Z kokard, lampionów itp… należy usunąć przedmioty ostre, którymi moglibyśmy się pokłóć przy rozpakowywaniu lub które mogłyby uszkodzić asortyment w transporcie. Sprawdź także, czy nie odsyłasz nam przypadkiem czegoś swojego 😉



Czy możecie odebrać ode mnie dekoracje? 

Tak, możemy wysłać nasz transport dla dużych dostaw lub naszego kuriera dla standardowych przesyłek. Jeśli nie masz dostępu do kuriera lub nie chcesz o tym myśleć, wystarczy, że nam o tym powiesz 🙂 No, jest jeszcze jeden warunek, a właściwie 3:
1. Przesyłka musi być zapakowana tak, jak do Ciebie dojechała – ta sama ilość paczek, odpowiednie zabezpieczenia.
2. Musisz podać nam dzień i dogodne godziny odbioru (przedział 4-godzinny), aby kurier na pewno Cię zastał.
3. Dopłata za transport powrotny może być potrącona z kaucji jeśli wcześniej nie zgłaszałaś, że my mamy go zorganizować i wynosi – 18,00 zł/paczka plus do całości przesyłki 7,00 zł opłata za podjazd kuriera pod inny adres niż siedziba firmy (taką dopłatę pobiera od nas kurier UPS)



Czy możecie rozłożyć i zaaranżować dla mnie dekoracje? 

Nasze dekoracje w znacznym stopniu wymagają zarówno rozłożenia, jak i zaaranżowania. Do Ciebie należy decyzja, czy wybierzesz wariant najbardziej ekonomiczny, a może po prostu najbardziej Ci bliski i zrobisz to sama, czy też będziesz polegała na pomocy florystki, konsultantki, dekoratorki, obsługi sali lub przyjaciółek. Możesz też polegać na nas, będziemy zaszczycone 🙂 Nasz serwis obejmuje: projekt dekoracji, współpracę z floryst(k)ą, transport, rozłożenie i aranżację dekoracji oraz sprzątanie dekoracji po uroczystości. Jesteśmy w stanie jednak zaaranżować tylko jedną uroczystość w danym tygodniu, bywa też dla nas problemem daleka odległość, dlatego w sprawie szczegółów napisz do nas lub zadzwoń.



Czy mogę mieć dekoracje u siebie trochę dłużej? 

Tak, ale tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Nie możesz dokonywać takich zmian w ostatniej chwili, w trakcie trwania rezerwacji lub bez uzgodnienia. Poniżej taryfy przedłużonej rezerwacji:

1 – 5 dni – standardowa cena

6 – 7 dni – standardowa cena x1,25

8 – 10 dni – standardowa cena x1,75

11 – 14 dni – standardowa cena x2

15 – 21 dni – standardowa cena x2,5

22 – 30 dni – standardowa cena x3